11 feb. 2010

Info

Här är lite information om vad som gäller för min grafik!


All grafik som det står FREE/FRI på är gratis att använda och endast till privat bruk!Får EJ säljas vidare eller läggas ut på någon sida för nerladdning utan endast till personligt bruk. Du får heller inte ändra/lägga till eller ta bort något i min grafik. All grafik är © Cia Bredahl.
Jag använder mig av egna bilder och foton eller fria bilder/tubes från nätet.
Alla blogmallar/bakgrunder/headers är gjorda och anpassade för mallen "Minima" hos Blogspot om inget annat anges.


När du lånat någon av min grafik så länkar du tillbaka hit med någon av mina banners och skriver en rad här så jag kan komma och kika hur det blev!


PS: Om du klickar på en bild så kan du se den mycket större!!!!!
Behöver du hjälp med att skriva text i en header eller logga så kan jag hjälpa dig i mån av tid!?



***************************************
Så här lägger du in koden för den bakgrund du valt hos mig!


1.Gå in i din blogspot och välj "Layout" i fliken högst upp.
2.Längst ner på samma sida så står det "Lägg till en Gadget".
3.Klicka där och välj sen "HTML/Java Script".
4.Nu öppnas en ny ruta. Du ska inte skriva något i titeln utan bara klistra in koden i den stora rutan. Samma kod som du har kopierat från den bakgrunden du valt. OBS! Det är INTE ok att ta bort något i koderna!! HELA koden ska vara med.
5.Klicka sen på spara.




Ha en bra dag!
Cia